Thursday, February 12, 2009

intraku kini...

Assalamualaikum...
kini aku dalam bilik sorang2...
rumet aku kuar g cs...
apa nak buat pon tak tau...
so...
better tulis blog...
lama dah tak tulis rasenye...
cuma nak bgtau kat semua orang...
aku nak mntk maaf...
andai sepanjang aku jadi JPP IPGM KSAH...
aku tak dapat melunaskan tanggungjawab aku sesempurna tuntutannya...
masalah yang diadu tak dapat penyelesaiannya...
dan byk lagi...aku sgt nak mntk maaf...
sebab aku bkn sempurna...
keterbatasan bidang kuasa menyebabkan aku kurang upaya...
i'm very sorry...
semoga Allah mengampunkan dosa aku dan kalian semua...
jgn ada yang ambil hati kalau kiranya ada yang terkena...
aku cuma nak korang jadi lebih baik dari sebelumnya...
selepas ini...
harapan aku...
agar kita boleh jadi mcm dulu...
juga...
ucapan terima kasih dari aku...
atas semua kerjasama yang diberi...
sepanjang satu penggal aku sebagai JPP...
andai ada peluang lagi...
teruskan kerjasama korang dengan siapapun yang dilantik sebagai JPP...

3 comments:

[z@ck] said...

u've done ur best..
hope even x jd jpp g..
ley keep hupdate pasal elaun k..
hahaha

Mr Daha said...

Well, I think you've done a great job. Not being JPP doesnt mean you're nothing. U still have things to do in your life right? Keep involving in IPSAH activities k.

Hafiz Hanif said...

.... sekarang..... garu kapala! garu garu garu! jgn berenti!.... bila ko baca perkataan 'stop' baru ko berhenti........ garu lagiii.......
jgn berhenti....... garu..... ok, stop.

Pepehal, ko ok ke x ok ke mase jadi JPP, abg x tau sebab abg mane ade kat situ mase ko jadi JPP, so pepehal, ko ngan abg, zero-zero.. huhuhuu...~

Yang penting pengalaman.... xsemue org leh jawab 'pernah' bile org lain tanye 'pernah ko kawal budak satu maktab?'... huhuhu~